WoningNet - Almere

WoningNet verzorgt voor de gemeente Almere de administratieve afhandeling van urgentieaanvragen.

Let op! Vraag een urgentieveklaring zelf aan
Op internet zijn partijen actief die, tegen betaling, aanbieden dit voor u te doen. Wij raden u af om hier gebruik van te maken. Het afhandelen van een aanvraag duurt op die manier even lang. Maar u betaalt wel extra geld aan de tussenpartij.

Voor wie is zo'n urgentieverklaring bedoeld?
Voor mensen die in een noodsituatie zitten en dringend een andere woning nodig hebben. Wat kan een noodsituatie zijn? U moet dan denken aan: relatiebeëindiging in combinatie met de dagelijkse zorg voor minderjarige kinderen, financiële problemen buiten uw schuld om of medische problemen.

U kunt bij WoningNet terecht voor informatie over of het aanvragen van een urgentieverklaring.

Op de website vindt u informatie over de urgentieverklaring. Via de digitale urgentiewijzer kunt u zien of u in aanmerking komt voor een urgentie. Ook wordt op de website aangegeven hoe u een urgentieverklaring kunt aanvragen.

Contact opnemen kan telefonisch of via het contactformulier op de website.

Lees meer op de website

Lees meer
Doelgroep
iedereen
Leeftijd
alle leeftijden
Gecontracteerd door gemeente(n) Info-icoon, toon informatie over 'Gecontracteerd door gemeente(n)'.
niet gecontracteerd
Postadres Postbus 196
1380AD Weesp
Telefoon
klantcontact WoningNet Almere 0900 0900
Nummer 2 0294 299100
Website https://www.woningnet.nl/woondiensten/
Contactpersoon
Lees meer over...
Logo Regelhulp, wegwijzer naar zor en ondersteuning
Kloppen de gegevens van deze organisatie niet (meer)? Geef een wijziging door