Het Cliëntloket is het eerste aanspreekpunt van Radar. Alle ondersteuningsvragen van ouders, verwijzende instanties en cliënten komen hier centraal binnen. Bij het Cliëntloket kan men terecht met alle vragen over de zorgverlening.
Openingstijden
Het Cliëntloket is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Het loket bezoeken kan op werkdagen tussen 09.00 en 12.00 uur, bij voorkeur op afspraak. Vragen kunnen ook per e-mail gesteld worden of m.b.v. het vragenformulier op de website.
Algemeen
Radar ondersteunt en begeleidt kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen met een verstandelijke en/of meervoudige beperking op het gebied van wonen, werk & dagbesteding, leren en vrije tijd. Het uitgangspunt is daarbij altijd de ondersteuningsbehoefte van de cliënt.
Bezoekadres | Randwycksingel 35 6229EG Maastricht |
Telefoon | 088 3505002 |
Website | www.radar.org |
cliëntloket[at]radar[dot]org | |
Contactpersoon |
|