Radar - Cliëntloket

Het Cliëntloket is het eerste aanspreekpunt van Radar. Alle ondersteuningsvragen van ouders, verwijzende instanties en cliënten komen hier centraal binnen. Bij het Cliëntloket kan men terecht met alle vragen over de zorgverlening.

Openingstijden
Het Cliëntloket is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Het loket bezoeken kan op werkdagen tussen 09.00 en 12.00 uur, bij voorkeur op afspraak. Vragen kunnen ook per e-mail gesteld worden of m.b.v. het vragenformulier op de website.

Algemeen
Radar ondersteunt en begeleidt kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen met een verstandelijke en/of meervoudige beperking op het gebied van wonen, werk & dagbesteding, leren en vrije tijd. Het uitgangspunt is daarbij altijd de ondersteuningsbehoefte van de cliënt.

Lees meer op de website

Lees meer
Doelgroep
meervoudige beperking | verstandelijke beperking
Leeftijd
alle leeftijden
Gecontracteerd door gemeente(n) Info-icoon, toon informatie over 'Gecontracteerd door gemeente(n)'.
Beekdaelen | Brunssum | Eijsden-Margraten | Gulpen-Wittem | Heerlen | Kerkrade | Landgraaf | Maastricht | Meerssen | Simpelveld | Vaals | Valkenburg aan de Geul | Voerendaal
Bezoekadres Randwycksingel 35
6229EG Maastricht
Telefoon 088 3505002
Website www.radar.org
E-mail
Contactpersoon
Lees meer over...
Logo Regelhulp, wegwijzer naar zor en ondersteuning
Kloppen de gegevens van deze organisatie niet (meer)? Geef een wijziging door