Openingstijden burgerzaken
Het gemeentehuis (en het loket burgerzaken) is geopend voor publiek op werkdagen van 8.15 uur tot 12.15 uur. U kunt voor alle burgerzaken alléén nog op afspraak komen bij het loket burgerzaken. Hierdoor wordt u direct en op het juiste moment geholpen.
Avondopenstelling
Op de avondopenstellingen kunt u uitsluitend terecht voor het aanvragen en afhalen van rijbewijzen, reisdocumenten en uittreksels. De avondopenstellingen zijn op vooraf vastgestelde dinsdagavonden van 18.00 uur tot 20.00 uur (zie website):
Wmo-loket
Het Wmo-loket is op het gemeentehuis in Halfweg geopend op donderdag van 15.00 tot 16.00 uur en in het Dorpscentrum Spaarndam (Ringweg 36) op vrijdag van 9.30 tot 11.30 uur.
Overige gemeentelijke diensten
De overige gemeentelijke diensten zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.15 uur tot 12.15 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur via het genoemde telefoonnummer en e-mailadres.
Bezoekadres | Haarlemmerstraatweg 51 1165MJ Halfweg |
Postadres | Postbus 83 1160AB Zwanenburg |
Telefoon | 020 4079000 |
Fax | 020 4079090 |
Website | www.haarlemmerliede.nl |
post[at]haarlemmerliede[dot]nl | |
Contactpersoon |
|