Gemeente Haarlem

In de publiekshal van de gemeente Haarlem kan men terecht voor het afhandelen van diverse burgerzaken. Tevens kan men er aankloppen in het geval van financiële problemen waar men via schuldhulpverlening uit wil komen. Voorbeelden van te regelen zaken zijn:

  • akte burgerlijke stand
  • paspoort
  • identiteitskaart
  • rijbewijs
  • woonkostentoeslag (inkomenstoeslag)
  • geboorteaangifte
  • Wmo
  • parkeervergunning
  • gehandicaptenparkeerkaart/gehandicaptenparkeerplaats
  • vrijwilligersverzekering
  • leerlingenvervoer
  • tegemoetkoming kosten kinderopvang
  • tegemoetkoming kosten schoolgaande kinderen
  • tegemoetkoming kosten bij handicap en ziekte
  • bijstandsuitkering
  • schuldhulpverlening
  • bijzondere bijstand
  • IOAW-uitkering
  • IOAZ-uitkering

De publiekshal is geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00 uur. Op donderdagen tot 20:00 uur. Hiervoor dient wel een afspraak gemaakt te worden.

Lees meer op de website

Lees meer
Doelgroep
iedereen
Leeftijd
alle leeftijden
Gecontracteerd door gemeente(n) Info-icoon, toon informatie over 'Gecontracteerd door gemeente(n)'.
niet gecontracteerd
Bezoekadres Publiekshal
Zijlvest 39
2011VB Haarlem
Postadres Postbus 511
2003PB Haarlem
Telefoon 14 023
Website www.haarlem.nl
E-mail
Contactpersoon
Lees meer over...
Logo Regelhulp, wegwijzer naar zor en ondersteuning
Kloppen de gegevens van deze organisatie niet (meer)? Geef een wijziging door