DigiHulplijn - samen zorgen we dat iedereen digitaal mee kan doen

Videobellen met vrienden en familie, het online volgen van het nieuws, of het maken van een digitale afspraak bij de huisarts. Helaas is dit niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daarom is er de DigiHulplijn.

De DigiHulplijn is er voor mensen met digi-vragen die graag persoonlijk op weg worden geholpen via telefonisch contact. Op dit moment merken wij dat vooral onder ouderen de behoefte groot is om op deze manier geholpen te worden.

Samen zorgen we dat iedereen digitaal mee kan doen

Zie je een vreemde melding op je scherm en weet je niet wat dit betekent? Wil je een afspraak maken bij je huisarts, maar weet je niet hoe dit werkt? Of twijfel je of het mailtje dat je hebt ontvangen wel echt is? De DigiHulplijn is er om je te helpen.

Lukt het niet online?

Getrainde vrijwilligers helpen je op weg met al je digi-vragen over je computer, laptop, mobiel én tablet. Bel de DigiHulplijn gratis van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Waarom de DigiHulplijn?

De DigiHulplijn is een gezamenlijk initiatief van maatschappelijke organisaties (Het Nationaal Ouderenfonds, SeniorWeb en de Koninklijke Bibliotheek), private partijen (VodafoneZiggo en ContactCare) en de Alliantie Digitaal Samenleven.

Lees meer op de website

Lees meer
Doelgroep
iedereen
Leeftijd
18 jaar en ouder
Gecontracteerd door gemeente(n) Info-icoon, toon informatie over 'Gecontracteerd door gemeente(n)'.
niet gecontracteerd
Telefoon
DigiHulplijn is gratis 0800 1508
Website https://digihulp.nl/digihulplijn/
E-mail
Contactpersoon
Lees meer over...
Logo Regelhulp, wegwijzer naar zor en ondersteuning
Kloppen de gegevens van deze organisatie niet (meer)? Geef een wijziging door