Videobellen met vrienden en familie, het online volgen van het nieuws, of het maken van een digitale afspraak bij de huisarts. Helaas is dit niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daarom is er de DigiHulplijn.
De DigiHulplijn is er voor mensen met digi-vragen die graag persoonlijk op weg worden geholpen via telefonisch contact. Op dit moment merken wij dat vooral onder ouderen de behoefte groot is om op deze manier geholpen te worden.
Zie je een vreemde melding op je scherm en weet je niet wat dit betekent? Wil je een afspraak maken bij je huisarts, maar weet je niet hoe dit werkt? Of twijfel je of het mailtje dat je hebt ontvangen wel echt is? De DigiHulplijn is er om je te helpen.
Getrainde vrijwilligers helpen je op weg met al je digi-vragen over je computer, laptop, mobiel én tablet. Bel de DigiHulplijn gratis van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
De DigiHulplijn is een gezamenlijk initiatief van maatschappelijke organisaties (Het Nationaal Ouderenfonds, SeniorWeb en de Koninklijke Bibliotheek), private partijen (VodafoneZiggo en ContactCare) en de Alliantie Digitaal Samenleven.
Telefoon | |
DigiHulplijn is gratis | 0800 1508 |
Website | https://digihulp.nl/digihulplijn/ |
vragen[at]digihulp[dot]nl | |
Contactpersoon |
|