Bij Carrefour kan je terecht voor vragen op het gebied van zorg en welzijn.
Een inwoner of professional kan bij Carrefour binnenlopen, bellen of mailen. De medewerker van Carrefour gaat in gesprek met de inwoner om helder te krijgen wat de vraag precies is. Wat is het probleem? Naar welke hulp is de inwoner precies op zoek? Welke hulp verwacht de inwoner niet meer te krijgen?
Samen zoeken naar een passende oplossing bij de vraag. Vaak is informatie en advies voldoende. Soms is meer nodig en wordt de inwoner gekoppeld aan een onafhankelijke cliëntondersteuner.
Welke vragen heb je?
Carrefour denkt graag met je mee over vragen die jij tegenkomt in het dagelijks leven. Daarin zijn wij deskundig om samen, eventueel met mensen die je kent, te komen tot een goede oplossing die bij jou past. Indien nodig helpen we je ook op weg, zodat jij verder kunt.
Bezoekadres | Harmen Visserplein 6 8302BW Emmeloord |
Telefoon | 0527 630000 |
Website | www.carrefour.nu |
info[at]carrefour[dot]nu | |
Contactpersoon |
|