Carrefour - samen kom je verder

Bij Carrefour kan je terecht voor vragen op het gebied van zorg en welzijn.

Wat gebeurt er als ik contact opneem met Carrefour?

Een inwoner of professional kan bij Carrefour binnenlopen, bellen of mailen. De medewerker van Carrefour gaat in gesprek met de inwoner om helder te krijgen wat de vraag precies is. Wat is het probleem? Naar welke hulp is de inwoner precies op zoek? Welke hulp verwacht de inwoner niet meer te krijgen?

Samen zoeken naar een passende oplossing bij de vraag. Vaak is informatie en advies voldoende. Soms is meer nodig en wordt de inwoner gekoppeld aan een onafhankelijke cliëntondersteuner.

Welke vragen heb je?

  • ik heb een vraag over het dagelijks leven
  • ik wil mensen leren kennen
  • ik wil beter leren lezen en schrijven
  • ik zorg voor een ander
  • ik wil meer weten over opvoeden en opgroeien
  • ik wil mij fitter en vitaler voelen
  • ik heb een vraag over vrijwilligerswerk
  • ik heb een vraag voor mijn buurt
  • Ik heb een vraag over ouder worden

Carrefour denkt graag met je mee over vragen die jij tegenkomt in het dagelijks leven. Daarin zijn wij deskundig om samen, eventueel met mensen die je kent, te komen tot een goede oplossing die bij jou past. Indien nodig helpen we je ook op weg, zodat jij verder kunt.

Lees meer op de website

Lees meer
Doelgroep
iedereen
Leeftijd
alle leeftijden
Gecontracteerd door gemeente(n) Info-icoon, toon informatie over 'Gecontracteerd door gemeente(n)'.
niet gecontracteerd
Bezoekadres Harmen Visserplein 6
8302BW Emmeloord
Telefoon 0527 630000
Website www.carrefour.nu
E-mail
Contactpersoon
Lees meer over...
Logo Regelhulp, wegwijzer naar zor en ondersteuning
Kloppen de gegevens van deze organisatie niet (meer)? Geef een wijziging door